Sandvikenhus

Kontakta oss

Här finns information om våra öppettider, felanmälningar och leverantörsfakturor. För driftsinformation, se länkar.

Telefon, adress och e-post

Telefon: 026-24 22 00

E-post info@sandvikenhus.se

Knappval vid telefonsamtal
1. Felanmälan
2. Kundtjänst
3. Larm och passage
4. Trygghetslarm

Postadress
Sandvikenhus
Box 3045
811 03 Sandviken

Besöksadress
Plangatan 7

Felanmälan

Behöver du anmäla ett fel? Det gör du enklast på Mina sidor Länk till annan webbplats..

Logga in med bank-id eller lösenord, klicka på "Skapa serviceärende" och fyll i uppgifterna.

Viktigt om tubnyckel

Om du, när du gör en felanmälan, väljer att reparatören kan gå in med tubnyckel, så är det viktigt du hänger en nyckel i nyckeltuben om din lägenhet har en sådan.

Om det inte hänger någon nyckel i tuben när reparatören kommer så går han eller hon inte in i lägenheten och du måste göra en ny felanmälan.

Är din felanmälan akut?

Vid akuta fel under våra öppettider:
Ring 026-24 22 00.

Vid akuta fel utanför våra ordinarie öppettider:
Ring journumret 026-10 68 00.

Vad är ett akut fel?

Ett fel räknas som akut om det innebär fara för människor eller hus, som översvämning eller stort elavbrott. Till akuta fel räknas även läckage, stopp i avlopp och kyl, frys eller spis som helt slutat fungera.

Felanmälan TV och bredband

Föreningssamarbeten

Representerar du en idrottsförening eller liknande och vill diskutera ett samarbetsavtal? Här kan du läsa mer och göra ansökan om samarbete.

Leverantörsfakturor

Alla fakturor till Sandvikenhus AB och Sandviken Nyttofastigheter AB ska skickas elektroniskt enligt nedanstående. Vid frågor, kontakta vår ekonomiavdelning via e-post eller telefon 026-24 22 00.

Sandvikenhus AB

556476-9866
GLN-nummer: 7300009007820
VAN-Operatör Tieto Sverige
Eller PEPPOL 0007:5564769866

Sandviken Nyttofastigheter AB

556854-3010
GLN-nummer: 7340109100670
VAN-Operatör Tieto Sverige
Eller PEPPOL 0007:5568543010

Varje faktura måste vara märkt med en referenskod i fältet ”er referens” i form av ett användarnamn samt avdelning, kostnadsställe eller projektnummer. Märkningen erhålls vid beställning.

Exempel:
Märkning avdelning: MARLIN:03

Märkning kostnadsställe: MARLIN:07530

Märkning projekt: MARLIN:X19999.

OBS! Användarnamnet måste separeras med ett kolon (:).

Övriga märkningar så som serviceorder- och objektsnummer ska fortfarande framgå på fakturan.

Vid uttag av varor i butik ska personalen legitimera sig.

Fakturor som saknar något av ovanstående eller är felmärkta kommer att återsändas till er för rättelse.

Våra betalningsvillkor är enligt gällande avtal eller 30 dagar från fakturadatum oavsett vad som har angivits på fakturan.