Sandvikenhus

TV och bredband

TV

Alla våra lägenheter har digitalt TV-utbud från Tele2, med kanalerna SVT1, SVT2, SVT24, SVT Barn, Kunskapskanalen, TV3, TV4, Kanal 5, TV6, Sjuan, TV8, Kanal 9, Kanal 11, ATG Live.

Kundservice och felanmälan

Vill du ha fler kanaler kan du skaffa ett eget tv-abonnemang hos Tele2. Det finns också en Com Hem Play-app för mobil, surfplatta och dator.

Det finns en lokal återförsäljare i Sandviken. Återförsäljaren kan hjälpa till med till exempel nya abonnemang och digitalboxar.

  • Anderssons Radio, Smedsgatan 5, telefon 026-25 49 96

Driftstörning och felsökning

För hjälp och support angående tv och tv-sändningarna, kontakta Tele2.

Hos Tele2:s kundservice Länk till annan webbplats. finns svar på de vanligaste frågorna. Där finns också information om till exempel kanalplatser och ev. pågående driftstörningar.


Bredband

Driften av bredbandsnätet i Sandvikenhus fastigheter sköts av Sandviken Energi.

Information om hur du väljer tjänsteleverantör m m finns på sandvikenenergi.se/stadsnat Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.. Där finns också information om hur du kan göra om du vill ha hjälp på plats av en IT-tekniker.

Support och felanmälan - bredband

Vid problem med bredbandstjänst, kontakta din leverantör Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.. Via sandvikenenergi.se/stadsnat Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. har du också möjlighet beställa hjälp på plats av en IT-tekniker.